Thursday, April 17, 2014

MARI KURUS BERSAMA SHAKLEE.. TESTIMONI MASTER HERNY

Hari ni saya nak ajak kawan-kawan baca cerita testimoni dari Master yg merupakan salah seorang inspirasi saya iaitu Master Herny. Betul-betul buat saya rasa teruja untuk terus berdiet menguruskan badan:). Takdelah susah sgt pun kan! yang penting kena disiplin.

"Bila belek balik gambar lama-lama saya rasa oh saya rasa oh dasyatnya saya masa tu.. Berat hampir 80kg ok! gemuk gila... Gemuk tu satu hal badan jadi sakit, letih,lemah, stress. Paling tak tahan bila sakit lutut. Sakit sangat. Setiap kali bangun pagi rasa keras nak berjalan. Kalau nak dukung anak pun tak boleh lama nanti mengah. badan cepat penat tapi tak kurus-kurus jugak..

Saya bertekad nak kuruskan badan bila dah mula rasa sakit sendi dan lutut. Tak tahan. Setakat gemuk, tak cantik, suami lari tu saya tak amik port sangat. Tapi bila melibatkan kesihatan baru saya nekad.

Mulanya saya start dengan 2 tin Produk ***. tapi dalam masa yang sama saya ambil LECITHIN SHAKLEE.
Saya rasa Produk *** tak berbaloi untuk saya. Kemudian saya mencuba SET SLIMMING SHAKLEE. Bulan pertama saya loss 6 kg.. kemudian setiap minggu akan loss 1-3 kg sampai total 3 bulan saya loss 15kg.

Gila happy beb! Rasa berharga dan terharu. Baju uniform dah reduce 2-3 inch.
ni nak share gambar-gambar sebelum ni. Masa zaman kegemukan dulu..

 







dan ini pulak gambar selepas SHAKLEE SHAPE UP PLAN with CINCH INCH LOSS PLAN









memang sangat berbeza kan? selain badan lebih kurus kulit muka pun jadi lebih cantik!



Memang hebat tesimoni master saya ni kan? Satu je tak berubah..muka tetap maintain sweet. 

Jika anda berminat untuk dapatkan set ini.
senarai set yang dicadangkan (boleh pilih gabungan tak perlu beli semua) serta retail price adalah berikut;

CINCH SHAKE MIX (Vanilla/Chocolate/Caffe Latte) RM 173

CINCH TEA RM131 (sebulan)
ALFALFA COMPLEX RM 53.75 (330 tablet) ATAU HERBA-LAX RM52.50 (120 tablet)
LECITHIN RM52.50 (180 tablet) ATAU OMEGA GUARD (RM136) 90 CAPSULE

ENERGIZING SOY PROTEIN RM 150 (tahan 1-3 bulan)

Kebiasaannya rakan-rakan saya akan mengambil pilihan dengan kos lebih kurang RM300 sahaja.
 
Untuk harga lebih murah 15-30%- member price boleh mendaftar ahli sebanyak RM65 jer (plus RM10 postage) atau FREE MEMBERSHIP dengan pembelian bernilai hampir RM660.


Hubungi Saya untuk Kurus yang Selamat,
Suzie Muda
SMS Call Telegram ~ 019 9757240
Wasap ~ 019 9390033


No comments: