Wednesday, February 25, 2015

PENGEDAR SAH SHAKLEE PILIHAN RAMAI..OYEAH!!

Dah niaga Shaklee sejak March 2014 tp baru hari ni tergerak hati nak publish kat blog..:)

Saya merupakan Pengedar Sah Shaklee bagi seluruh Malaysia. 
Cash on Delivery untuk Pelanggan sekitar Kemaman, Terengganu.
Penghantaran terus ke seluruh Malaysia melalui Pos Laju/ Gdex/ CityLink

Jika anda perlukan suplemen yang 100% semulajadi, dengan 'track record' sehingga 100 tahun bagi :-

Produk penjagaan kulit
♥ Masalah kulit (kusam, jerawat, kering, etc)
♥ Ibu Menyusu
♥ Ibu Hamil
♥ Ibu Berpantang
♥ Menguruskan badan
♥ Menggemukkan badan
♥ Kesuburan
♥ Vitamin anak-anak
♥ Masalah rambut
 Tekanan darah tinggi / rendah
Batu karang
Gout
♥ Diabetis
♥ Darah tinggi
...dan baaaanyak lagi! atau berminat menjadi ahli / pengedar yang sah


anda boleh hubungi saya
PM :www.facebook.com/suzie.muda
Whatsapp/sms/call :019-9757240
Blog : www.aryssaiman.blogsot.com Anda boleh dapatkan dari saya atau anda boleh dapatkan Shaklee di Cawangan seluruh Malaysia dengan ID saya 1114000

Dengan cara diatas anda akan layak utk
1. FREE AFTER SALES CONSULTATION
2. FREE INVITATION TO EXCLUSIVE FB GROUP FOR CUSTOMER


Nk jadi jadi mcm saya pon boleh.boleh dapatkan harga ahli dan kumpul point untuk dapat bonus-bonus hebat...bonus Shaklee ni kalau rajin boleh aje nak capai 4-5-6-7 angka tau! Mmg dah terbukti!

Owh lupa...nk join ahli cuma RM 65 SEUMUR HIDUP. murah sgt !
Wasap saya okeh! 019-9757240


No comments: