Sunday, December 24, 2006

Catatan muka..

Saturday, December 23, 2006

Catatan muka..
Boring betul hari ni, semua kawan2 cuti. Aku je kat opis..malas betul nak keje walopun hutang keje aku belambak. Dalam kebosanan hari ni tergerak hatiku untuk buat blog utk catat sebahagian dari diari kehidupanku selepas bergelar isteri. Aku selalu catat isihatiku dlm diari..so, bila dah ada blog ni n kalau aku ada masa aku ingat nak transfer semua catatan2 tu kat dalam ni. (bila agaknya tuh?)

Pengenalan aku ngan dunia blog - sebelum ni aku mmg x sempat nak buat benda2 ni semua tp bila aku baca blog2 orang rasa mcm best je. Nanti memalam bila hubby xde n sikecil tido boleh jugak aku isi masa dgn mencatat kat sini. at least ada sesuatu yang membuat aku mengenang perjalanan hidupku. n kat sini u can remain anonymous. aku bleh tulis apa aku suka..n hoping that nobody will know me. First blog yg buat aku teruja utk terjun ke dunia bloggers ni ialah blog maniszarif (http://maniszarif.blogspot.com/) . Berhari2 aku duk pikir kisah hidup dia yg sedih. Sampaikan aku pandang semacam kat maid indon kat nursery tempat aku n hubby selalu beli pokok. bukan ape, takut dia ngorat laki aku..hehe

okey, enuf pasal tu, now come the name, why aryssa iman? Itu nama yg aku reserve utk anak pompuan aku (kalau ada rezeki). rasanya nama iman tu really sweet. Hubby pun mcm agree ngan iman tu cuma dia lagi suka kalau taruk pd nama anak lelaki. wutever lah..janji iman. moga berkat nama tu jd anak yg beriman juga.okeylah..till next time..maybe next year after aku install streamyx kat umah. Now ni kena curi2 masa keje..berdosalah..opss..ni time rehat tau!

oppsss...lupa, hari ni aku terima bonus..4+ months salary..aku kayoooooo!Tapi mcm biasalah belum sempat tengok duit, dlm perkiraan bende nak buat tu rasanya dah separuh dari bonus dah abis!

No comments: