Monday, April 2, 2007

D.I

The first Domestic Inquiry i ever involved in. Mmg aku x biasa..sungguh x biasa. Kena jd prosecutor plak tu.

Budak ni nampak baik. hensem pulak tu. Masih muda sebaya adikku. Baru 26. Aku terbayang kalau budak didepanku ni adalah adik aku. Kesilapannya cuma terbabit dlm cubaan mencuri besi scrap untk dijual yg andainya terjual mungkin hanya dpt kurang dr RM100. Not worth it langsung. Dgn consequencenya mungkin dibuang kerja...

Towards the end, budak tu x leh maintain lagi dia punya composure..teresak-esak menangis. Lelaki menangis..aduh..kesiannya..

Kesimpulannya aku x boleh jd pendakwa..

*************************************
Last nite Ariz start his imaginary role play session..mcm2 sessiondibuatnya..ada sekali dua aku join sekali..kan main suka lagi dia..besh..besh..teringin nak jd budak semula..

No comments: