Friday, April 17, 2009

Mcm2 cerita skrg kat Terengganu ni. Tak abis2 ngan citer panas politik. apa2pun aku pasrah ajer. Tukar MB ke, tak tukar ke, sama aje..hihi..Kalo tukar kerajaan, harus lain.

Semalam pukul 2 pagi baru sampai umah dari KL. Luncheon ngan EPMI kat Westin. Betul lah kata Shaz, kat Westin ni special nya kat Bed dia. Mmg best, tp bed ajelah yg best..lelain hampeh. Harap harga je mahal..cett.

Kebetulan ke KL, terus g ambik stok raya banyak2 utk Adik Comel. So, sesiapa yg berminat blh check my shop, atau buka online shop NobitaComel kat WanitaMelayu.com ye. Baju n pants utk babies dr newborn up to 7yrs old. Sumer2 yg original bukan imitation tau. Smart2 giler especially kemeja rompers Osh Kosh yg harga butiknya RM99. Tp kat aku cuma RM49. save RM50 okay. The same original item, no snip label, no marking on the tags.

Ariz teramat lah 'peel molek' nya sepanjang pergi dan balik. Rasa mcm nak kenyek2 jer kalo ikutkan hati yg panas. setiap tempat waima tempat makan pun dia menangis, meraung, mengamuk, memukul...ohhhh...sabar..sabar..Kenapalah anak ku ini. Yg blh tahan sabarnya sbb bila dah okay tu boleh aje dia bangun tido sambil menyanyi2..mengaji..zikir2..cakap manis2..lupa sumer tantrums yg dahsyat sebelum ni..(err pg td aku wat jahat masa dia mengamuk bangun subuh aku mandikan dia sampai basah kuyup, tiru apa yg ayah selalu buat kat aku masa aku kecik2 dulu :P).

Hadi pulak seperti biasa menten cool. Tp mcm dah ada ciri2 merajuk, menjerit bila nak sesuatu, tp under control lagi. makan banyak sgt skrg baby mama ni. lagi seminggu nak bebsday dia. Tp malas jalan kalo kat umah. Kat babysitter dia rajin pulak. Kalau rajin nanti kutepeks gambar Ariz n Hadi kat Westin.

Oh ya..skrg ni sibuk sket ngan majlis perkahwinan adik pompuan ku yati pd 1/5/2009. So kena lah prepare sket2 bab2 pakaian, perhiasan dan hantaran. Tak buat apa pun lagi ni. nanti jd last minute cam kawin aku hari tu, naya. Moga2 sumer berjalan lancar lah nanti.

No comments: